لنگرود با ۱۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

لنگرود با ۱۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، محمد رضا جلالی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵۸ شعبه اخذ رأی با ۱۰۹ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات وجود دارد.

وی افزود: ۹۱ صندوق را برای بخش مرکزی ۳۱ صندوق برای بخش کومله و ۳۶ صندوق برای بخش اطاقور پیش‌بینی شده تا مردم در کمترین زمان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خودشان را به صندوق بیندازند.

جلالی با بیان اینکه ۳۲ صندوق سیار برای مکان‌های خاص و مناطق صعب العبور پیش بینی شده است، ادامه داد: ۳۰۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی و نظارتی و نیروهای امنیتی و انتظامی، برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود را بر عهده دارند.

جلالی با اشاره به ۱۰۹ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات گفت: از این تعداد، ۶۰۰ رأی اولی هستند لذا در برگزاری انتخابات ۴ شاخص مدنظر مقام معظم رهبری چون سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت مد نظر قرار گرفته شده است.

فرماندار لنگرود با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات هشتم تیرماه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: امیدواریم با همراهی مسؤولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه لنگرود و مشارکت همیشگی مردم، شاهد یک حماسه باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنگرود با ۱۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنگرود با ۱۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.