عکسی از ذوق زدگی ترامپ آرژانتین حین دیدار با ترامپ!

به گزارش وب سازان شمال، «خاویر میلی» رییس جمهور راست گرای پوپولیست آرژانتین که به «ترامپ آرژانتین» معروف است و «دونالد ترامپ» رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه در انتخابات 2024 این کشور که امروز یکشنبه در انتخابات مقدماتی حزبش در ایالت کارولینای جنوبی نیز پیروز شد، از بزرگترین سخنرانان در نشست سالانه «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران» بودند که در حاشیه آن دیداری صمیمانه با یکدیگر داشتند.

به گزارش وب سازان شمال، ویدیویی که توسط کارکنان کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ منتشر شده، نشان می دهد میلی در هنگام دیدار با ترامپ از شدت ذوق زدگی با فریاد واژه «رییس جمهور!» ترامپ را درآغوش می گیرد و می گوید: «شما رییس جمهور بزرگی هستید و امید دارم که پیروز خواهید شد. امیدوارم شما را مجددا به عنوان رییس جمهور ایالات متحده آمریکا ببینم.»

عکسی از ذوق زدگی ترامپ آرژانتین حین دیدار با ترامپ!

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکسی از ذوق زدگی ترامپ آرژانتین حین دیدار با ترامپ!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکسی از ذوق زدگی ترامپ آرژانتین حین دیدار با ترامپ!"، کلیک کنید.