در جشن غدیر ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم استان کرمان توزیع می شود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

در جشن غدیر ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم استان کرمان توزیع می شود - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام و المسلمین سعید شهابی، در گفتگو با خبرنگار وب سازان شمال، با بیان اینکه در ایام غدیر دو مسئله جشن‌های کیلومتری و اطعام غدیر به صورت ویژه مد نظر می‌باشد افزود: جشن‌های کیلومتری در شهرستان‌های با جمعیت بالا رقم می‌خورد که امیدواریم مردم به صورت مادی و معنوی از این جشن‌ها حمایت کرده و با حضور خود بتوانیم جشن بزرگ امیر المومنین را در کشور امیر المومنین پرچمدار بوده و با شکوه برگزار کنیم.

وی افزود: در روز عید غدیر بحث اطعام غدیر را نیز دنبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم یک عدد قابل توجه برای امیر المومنین غذا پخت شود.

وی ادامه داد: در بسیاری از شهرستان‌های استان کرمان تعداد ۱۱۰ دیگ غذا به نیت امیرالمومنین در ملأ عام و خیابان‌ها و میادین شهر پخت و از مردم دعوت می‌شود در ظهر روز عید غدیر خم هر خانواده چند غذا بیشتر آماده کرده و به عنوان جشن و اطعام غدیر بین همسایه‌هایش توزیع کند.

حجت الاسلام شهابی، تصریح کرد: انشاالله توفیق پیدا کنیم با انجام کارهای خرد و کلان جشن ولایت امیرالمومنین (ع) را فریاد بزنیم، خوشحالی کرده و به دنیا اعلام کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در جشن غدیر ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم استان کرمان توزیع می شود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در جشن غدیر ۱۱۰ دیگ غذا بین مردم استان کرمان توزیع می شود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.