حضور حماسی ملت پای صندوق رای دشمنان را وادار به عقب نشینی می کند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

حضور حماسی ملت پای صندوق رای دشمنان را وادار به عقب نشینی می کند - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، آیت الله محمود رجبی عصر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم و سرنوشت ساز بوده ضمن اینکه از جهت دینی نیز قابل اهمیت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما باید بدانیم این نظام مقدس مدیون صدها هزار شهید و امانت بزرگی است که در دست ماست.

آیت الله رجبی ابراز کرد: حضور مردم پای صندوق رای به لحاظ علمی و دینی یک وظیفه است و هرچقدر می‌توانیم باید در این زمینه سرمایه گذاری کنیم.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت و ملت‌هایی که زیر یوغ استکبار و استعمار هستند چشم و امید آنان و کل عالم به نظام جمهوری اسلامی است.

رییس موسسه امام خمینی (ره) افزود: آنها هرقدر که ببینند که ملت پای نظام ایستاده‌اند، امید آنها بیشتر می‌شود و دشمنان هم در مقابل همینطور هستند و هرقدر ملت ما باشکوه‌تر و حماسه آفرین تر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، دشمنان عقب نشینی می‌کنند.

آیت الله رجبی گفت: تک تک رای‌ها بسیار سرنوشت ساز هستند و این گفت وگوهایی که با دوستان و آشنایان انجام می‌پذیرد اشکالی ندارد، بلکه لازم بوده و این کار کوتاه مدت برکات بسیار زیادی خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با یک رای می‌توانیم پنجاه سال گاهی بیشتر جلو بیفتیم و از برکات آن بهره مند شویم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور حماسی ملت پای صندوق رای دشمنان را وادار به عقب نشینی می کند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور حماسی ملت پای صندوق رای دشمنان را وادار به عقب نشینی می کند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.