اسامی برگزیدگان پویش «پرچم اتحاد» و «امید آینده» اعلام شدند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

اسامی برگزیدگان پویش «پرچم اتحاد» و «امید آینده» اعلام شدند - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار وب سازان شمال، اظهار کرد: همزمان با 18 اسفندماه، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، اسامی برندگان پویش پرچم اتحاد که ویژه حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن و پویش امید آینده که ویژه حضور نوجوانان در پای صندوق رای بود، اعلام شد.

مصطفی آمون خاطرنشان کرد: بیش از 350 اثر از نوجوانان و جوانان در پویش پرچم اتحاد به دبیرخانه این پویش ارسال کرده بودند و بیش از 700 اثر نیز به پویش امید آینده ارسال شده بود.

وی گفت: معصومه و ریحانه اعزامی، محمد جواد اسکندپور، مهدی پارسا، حلما نصیری برگزیدگان پویش پرچم اتحاد هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اردبیل افزود: همچنین زهرا نعمتی، فاطمه پناهیان، معصومه ماهری، امیرعباس رحمانی ایرانی، ضحا رضایی، محمدجواد مختاری، هستی ملکی هشتجین و النا بهجت نیز در پویش امید آینده با ارسال عکس های خود در پای صندوق های رای در این پویش مشارکت کرده اند.

آمون تصریح کرد: این پویش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل طراحی و اجرا شده بود که پس از داوری نهایی اسامی برندگان هر دو پویش اعلام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسامی برگزیدگان پویش «پرچم اتحاد» و «امید آینده» اعلام شدند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسامی برگزیدگان پویش «پرچم اتحاد» و «امید آینده» اعلام شدند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.