پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند

رییس گروه ثبت و بررسی ایمنی و عوارض ناخواسته فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو از پزشکان خواست هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را به سازمان اطلاع دهند.

به گزارش وب سازان شمال، دکتر مرجان کریمی با اشاره به اهمیت موضوع ایمنی دارویی بیماران بیان کرد: گزارش دهی کامل، سریع و به موقع عوارض و اشتباهات دارویی می تواند در کاهش وقوع عوارض و اشتباهات دارویی موثر واقع شود.

وی همچنین سامانه گزارش عوارض دارویی را به عنوان تنها سامانه برخط گزارش دهی عوارض و اشتباهات دارویی معرفی کرد که زیر نظر دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده های سلامت سازمان غذا و دارو فعالیت می کند.

رییس گروه ثبت و بررسی ایمنی و عوارض ناخواسته فرآورده های سلامت در ادامه از جامعه پزشکی خواست در صورت مشاهده هرگونه عوارض و اشتباه دارویی و فراورده های سلامت، گزارش ها را با ثبت اطلاعات کامل فرم گزارش، در کارتابل گزارشگر سامانه مذکور به نشانی adr.ttac.ir ثبت و ارسال نمایند.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند"، کلیک کنید.