وزیر صمت در قیمت گذاری پژو پارس از خود سلب مسیولیت کرد

آفتاب نیوز :

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره گلایه متقاضیان سامانه یکپارچه از گرانی قیمت پژو پارس، اظهار داشت: در مورد قیمت جدید پژو پارس، شورای رقابت مسیول، سیاستگذار و قیمت گذار است.

وزارت صمت مجری سیاست های ابلاغی شورای رقابت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صمت قانونا سیاستگذار قیمت گذاری خودرو نیست، ما فقط مجری سیاست هایی هستیم که به ما ابلاغ می شود.

وی در خصوص سامانه یکپارچه خودرو نیز گفت: در این خصوص سیاست شخصی خودم را عنوان می کنم ما معتقدیم که وزارت صمت سیاستگذار است و مجری نیست. سامانه یکپارچه توسط مسیول مربوطه با این قصد ایجاد شد که کمترین تقلب را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت بر فروش خودرو اعمال شود. 

وزیر صمت اظهار داشت: ما به سمتی در حال حرکت هستیم که مردم دغدغه خودرو نداشته باشند و مردم خودشان با خودروسازان طرف باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر صمت در قیمت گذاری پژو پارس از خود سلب مسیولیت کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر صمت در قیمت گذاری پژو پارس از خود سلب مسیولیت کرد"، کلیک کنید.