هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

مدیرکل هواشناسی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار وب سازان شمال تصریح کرد: از روز پنجشنبه تا بعد از ظهر جمعه احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه ای در ارتفاعات و مناطق شمال و شرق و با توجه به ماهیت فصل در دیگر مناطق استان احتمال بارش به صورت نقطه ای پیش بینی می شود.

محمد سبزه زاری افزود: با توجه به این پدیده احتمال لغزندگی جاده ها، آب گرفتگی محدود معابر، جاری شدن روان آب، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن درختان کهنسال و خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

وی گفت: توصیه می شود احتیاط در تردد، پرهیز از صعود به ارتفاعات، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه کاره و سست، استحکام سازه های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها و احتیاط در فعالیت کوهنوردی انجام شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار زرد بارندگی در خوزستان صادر شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.