مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان| از شعار علیه مربی پرسپولیس و حضور اجباری سید جلال روی نیمکت تا اعتراض به پخش نشدن بازی+تصاویر و فیلم

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان| از شعار علیه مربی پرسپولیس و حضور اجباری سید جلال روی نیمکت تا اعتراض به پخش نشدن بازی+تصاویر و فیلم

حواشی آخرین بازی پرسپولیس و ملوان بندرانزلی به شدت زیاد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، تیم های پرسپولیس و ملوان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 20 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. 

دو تیم تا به حال 73 بازی رسمی مقابل هم برگزار کرده اند و 36 مرتبه پرسپولیس برنده شده، 13 بار ملوان و 24 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. آخرین دیدار دو تیم در ورزشگاه سیروس قایقران با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید که حواشی متعددی به شرح زیر داشت:

*برخی از هواداران ملوان در لحظه گرم کردن بازیکنان پرسپولیس، علیه سیدجلال حسینی مربی سرخ ها موضع گرفته و شعار سر دادند. مدافع سابق ملوان فرصت خداحافظی با پیراهن این تیم را به دست نیاورد و حتی بازی خداحافظی وی که قرار بود در قالب دو تیم پرسپولیس و ملوان برگزار شود بعد از شکل گیری حواشی عجیب لغو شد.با این شرایط حسینی که هنوز مدرک مربیگری برای نشستن روی نیمکت نداشت توسط مسیولان برگزاری بازی به نیمکت پرسپولیس منتقل شد.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان|

*نزدیک به 500 قطعه بلیت جایگاه بانوان فروخته شده که اکثر آنها هواداران ملوان انزلی بودند.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان|

*بهمن صالح نیا چهره مطرح و خوشنام انزلی چی ها پیش از بازی در استادیوم حضور یافت و در شرایطی که به دلیل شرایط سنی اش از سوی برخی از همراهان مشایعت می شد، به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*عصبانیت یحیی گل محمدی از صدای موزیک محلی که در ورزشگاه سیروس قایقران پخش می شد  به شکلی بود که وی گفت: بازیکنان در حال تمرین هستند و تمرکز آنها به هم می ریزد. به دنبال اعتراض گل محمدی به داود رفعتی ناظر بازی، هر دو نفر به نزدیک محل پخش موسیقی رفتند و از فردی که مسیول آن بود خواستند تا صدای موزیک را قطع کند.

*ممدلی لیدر معروف ملوان پیش از شروع بازی با حضور در جایگاه کوچکی که به هواداران پرسپولیس داده شده بود، ضمن خوشامدگویی به آنها دقایقی نیز با شعار معروف خود این بخش را همراهی کرد که با اعتراض تند و باورنکردنی از سوی دیگر سکوها و ملوانان همراه شد.

*سکوی «قوی وحشی» که اختصاص به هواداران تیفوسی ملوان دارد، پیش از شروع بازی و در زمان حضور بازیکنان دو تیم، با آتش بازی و برافراشتن پرچم های بزرگ این تیم، جلوه خاصی به استادیوم سیروس قایقران داده بود.

*محمد عمری، محمدحسین کنعانی زادگان و سعید صادقی از جمع پرسپولیس به سمت نیمکت ملوان رفته و با کادرفنی و اعضای این تیم خوش و بش داشتند.

*در جریان نیمه اول یحیی گل محمدی چندین مرتبه به عملکرد داوری معترض بود.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان|

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان|

*دقیقه 40 بازی ناگهان آب پاش های خودکار زمین چمن با شدت شروع به آبیاری چمن کردند که باعث وقفه ای کوتاه مدت در بازی شد.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان|

*در وقت های اضافه بازی بر اثر شکستگی سر دانیال اسماعیلی فر، تیم پزشکی سر وینگر پرسپولیس را بانداژ کرد.

*تاخیر در پخش بازی از سوی هر دو مربی با اعتراض همراه شد. محمد نوری از ملوان و یحیی گل محمدی از پرسپولیس از مسیولان بازی دلیل این تاخیر دوباره را جویا شده و نسبت به وضعیتی که برای بازیکنان شان شکل گرفته، معترض بودند.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان|

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان| از شعار علیه مربی پرسپولیس و حضور اجباری سید جلال روی نیمکت تا اعتراض به پخش نشدن بازی+تصاویر و فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و ملوان| از شعار علیه مربی پرسپولیس و حضور اجباری سید جلال روی نیمکت تا اعتراض به پخش نشدن بازی+تصاویر و فیلم"، کلیک کنید.