ضبط بیش از هزار حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر

ضبط بیش از هزار حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از محکومیت 34 میلیارد و 640 میلیون ریال قاچاقچی رینگ فولادی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده قاچاق یک هزار و 336 حلقه رینگ فولادی به ارزش 34 میلیارد و 640 میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه با بررسی پرونده و با توجه به ارایه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط رینگ های کشف شده، متهم را به پرداخت 34 میلیارد و 640 میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا های کشف شده محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر این محموله قاچاق را در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار گمرکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضبط بیش از هزار حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضبط بیش از هزار حلقه رینگ قاچاق در پیرانشهر"، کلیک کنید.