شیب تند افزایش قیمت ها در بازار خودرو/ کوییک 70 میلیون تومان گران شد

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، سعید موتمنی، رییس پیشین اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو، شرحی از وضعیت بازار خودرو در سال 1402 ارایه کرد و گفت: در نیمه اردیبهشت 1402 افزایش قیمتی در بازار رقم خورد. اما در کل در نیمه نخست این سال، جوی آرام بر بازار حکمفرما بود، با این حال از اوایل شهریور کاهش عرضه خودرو به افزایش تدریجی قیمت آن در بازار انجامید و این اتفاق تا پایان سال قیمت انواع خودروهای داخلی، وارداتی و مونتاژی را 25 تا 27 درصد افزایش داد.

وی افزود: به طور مثال پژوی 405 که در شهریور 470 میلیون تومان معامله می شد در پایان سال با قیمت 655 میلیون تومان معامله شد یا دنای اتوماتیک در شهریور در بازه قیمتی 795 تا 800 میلیون تومان معامله می شد اما قیمت آن در پایان سال به کانال یک میلیارد تومان وارد شد. همچنین کوییک S که در شهریور 342 میلیون تومان بود در پایان سال با قیمت 412 میلیون تومان معامله شد.

مشروح اظهارات سعید موتمنی را (اینجا) بخوانید.

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شیب تند افزایش قیمت ها در بازار خودرو/ کوییک 70 میلیون تومان گران شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شیب تند افزایش قیمت ها در بازار خودرو/ کوییک 70 میلیون تومان گران شد"، کلیک کنید.