رکورد 10 ساله صدور پروانه ساخت در منطقه 10 شکسته شد

شهردار منطقه 10 تهران گفت: در سال 1402 رکورد تعداد صدور پروانه ساخت در این منطقه شکسته شد.

مهدی اخ الصنایع در گفت وگو با وب سازان شمال، با اعلام خبر شکسته شدن رکورد صدور پروانه ساخت در منطقه 10 گفت: با تمهیدات و مشوق های اتخاذ شده در سال 1402 بیش از 650 پروانه صادر شده است که بیشترین آمار صدور پروانه در یک دهه گذشته در منطقه 10 بوده است.

وی ادامه داد: در سال 1402 شهرداری منطقه 10 با صدور 496 پروانه ساخت در بافت فرسوده بیشترین آمار صدور پروانه در بافت فرسوده را کسب کرده است. 

شهردار منطقه 10 تهران از افزایش 60 درصدی آمار صدور پروانه ساخت در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد و افزود: نسبت به سال گذشته در بافت فرسوده شاهد افزایش 53 درصدی رشد صدور پروانه و در خارج بافت نیز شاهد افزایش 96 درصدی رشد صدور پروانه بودیم  و روند تسهیل در صدور پروانه ساخت به ویژه در بافت فرسوده هم از برنامه های امسال این منطقه است.

اخ الصنایع بیان کرد: با توجه به مخاطرات احتمالی همچون زلزله و غیره، نوسازی بافت فرسوده اولویت اصلی حوزه شهرسازی و معماری منطقه 10 است.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد 10 ساله صدور پروانه ساخت در منطقه 10 شکسته شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد 10 ساله صدور پروانه ساخت در منطقه 10 شکسته شد"، کلیک کنید.