راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، سرهنگ مجید رنجبر اظهار داشت: ساعت 06:40 دوشنبه یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و 206 رخ داد.

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه 206 در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف شد.

سرهنگ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده 206 شد. رانندگان می بایست از مثلث شبرنگ که جز ملزومات خودرو است در حین توقف ها استفاده کنند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودروها مطلع شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.