دو سانحه رانندگی در خواف، 2 کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت

آفتاب نیوز :

یونس بهره مند گفت: در حادثه اول سرنشینان خودروی سواری پراید که سه خواهر بودند بر اثر واژگونی خودرو در مسیر جاده کلاته ها از توابع بخش مرکزی شهرستان خواف دچار سانحه می شوند که یکی از سرنشینان خودرو فوت می کند.

وی اظهار کرد: دو سرنشین دیگر این خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان 22 بهمن خواف منتقل که پس از معاینات پزشکی و مداوای سرپایی ترخیص می شوند.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خواف بیان کرد: در سانحه رانندگی دیگری که براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه تریلر در مسیر مواصلاتی خواف به تایباد رخ داد یک نفر جان باخت و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد این تصادف در حوالی منطقه دردوی اتفاق افتاد و به همین سبب ماموران اورژانس تایباد، مصدومان را به بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد منتقل کردند.

بهره مند یادآور شد: متوفی این سانحه یک مرد از اهالی روستای سعادت آباد شهرستان رشتخوار بود.

شهرستان 160 هزارنفری خواف، 882 کیلومتر راه مواصلاتی دارد و در فاصله 270 کیلومتری جنوب شرق مشهد مرکز خراسان رضوی واقع است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو سانحه رانندگی در خواف، 2 کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو سانحه رانندگی در خواف، 2 کشته و 4 مصدوم برجا گذاشت"، کلیک کنید.