داوری اردکانی درگذشت استاد مضطرزاده را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال متن پیام دکتر رضا داوری اردکانی به این شرح است:

باسمه تعالی

خبر درگذشت استاد گرانمایه آقای دکتر فتح الله مضطرزاده برای من بسیار دردآور است مخصوصا وقتی به یاد می آورم که سال های اخیر را با تحمل درد و رنج بسیار گذراند.

استاد دکتر مضطرزاده در دانشگاه و در فرهنگستان منشا آثار و خدمات خاص بود و درک دقیقی از علم و دانشگاه در جهان و ایران داشت. او سال ها مسیولیت دفتر آینده نگری فرهنگستان را به عهده داشت و در این راه دشوار سعی و اهتمام کرد و با همکاری استادان صاحبنظر دفترها و گزارشهایی را فراهم و منتشر کرد که می توانند مبنای خوبی برای آینده نگری و برنامه ریزی توسعه کشور باشند. این مصیبت را به همسر و فرزندان گرامیشان تسلیت می گویم و از خداوند رحمن برای ایشان مغفرت و رحمت و برای خانواده گرامی مضطرزاده و همه عزاداران این مصیبت صبر و سلامت می طلبم.

رضا داوری اردکانی

8 اسفند 1402

5757

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "داوری اردکانی درگذشت استاد مضطرزاده را تسلیت گفت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "داوری اردکانی درگذشت استاد مضطرزاده را تسلیت گفت"، کلیک کنید.