خزعلی: ادعای اجرای سند 2030 توسط دولت سیزدهم دروغ است

خزعلی: ادعای اجرای سند 2030 توسط دولت سیزدهم دروغ است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ادعای اجرای سند 2030 توسط دولت سیزدهم دروغ است و متدینین نباید فریب طراحی دشمن را بخورند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در پیام رسان ایکس (توییتر سابق) نوشت: ادعای اجرای سند 2030 توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

وی افزود: کسانی که از توقف اجرای سند 2030 توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند. اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خزعلی: ادعای اجرای سند 2030 توسط دولت سیزدهم دروغ است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خزعلی: ادعای اجرای سند 2030 توسط دولت سیزدهم دروغ است"، کلیک کنید.