حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسراییلی از 500 به 50 کاهش دادیم

به گزارش وب سازان شمال به نقل از وب سازان شمال، «خلیل الحیه» معاون رییس حماس در نوار غزه به روزنامه سعودی «الشرق» گفت: به ما گفته شد که اگر در کلیدهای قرارداد مبادله انعطاف نشان دهید، رژیم اشغالگر اسراییل آماده است تا انعطاف پذیری مثبت بالایی در خواسته های شما داشته باشد که منجر به توافق شود.

وی افزود: در اینجا به این وعده و این خواسته پاسخ دادیم، بنابراین درخواست برای آزادی 500 اسیر فلسطینی به ازای هر سرباز مرد یا زن اسراییلی را به 50 اسیر کاهش دادیم.

الحیه تصریح کرد: ما بر ضرورت آتش بس تاکید کردیم، اما برنامه فعلی شامل آن نمی شود. در توافق پیشنهادی درباره آتش بس صحبت شده اما درباره خروج نظامیان اشغالگر از غزه کوچکترین اشاره ای وجود ندارد.

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش بس غزه بر برقراری آتش بس دایم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از این باریکه تاکید کرده است.

این عضو حماس همچنین شایعات درباره درخواست این جنبش برای خروج از قطر را تکذیب کرد و گفت به نفع همه است که حماس در جایگاه خود بماند.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسراییلی از 500 به 50 کاهش دادیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسراییلی از 500 به 50 کاهش دادیم"، کلیک کنید.