جزییاتی از رویداد طراحی و بسته بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

جزییاتی از رویداد طراحی و بسته بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

دبیر رویداد طراحی و بسته بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات از راهیابی 47 ایده به مرحله داوری این رویداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده ها اسفند 1402 به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: 110 ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت 47 ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه 6 نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و 3 نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییاتی از رویداد طراحی و بسته بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییاتی از رویداد طراحی و بسته بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات"، کلیک کنید.