تاکید استاندار لرستان بر حمایت از برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی

وب سازان شمال/لرستان استاندار لرستان بر حمایت از برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد.

فرهاد زیویار بیست و چهارم فروردین ماه در دیدار و گفت وگو با رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور که به لرستان سفر کرده است، با استقبال از برنامه های دانشگاه علمی کاربردی بر حمایت از این برنامه ها تاکید کرد.

استاندار لرستان برنامه های این دانشگاه را هدفمند و در راستای ارایه آموزش مهارتی و ایجاد اشتغال برشمرد.

زیویار در این دیدار با اشاره به شناخت از اقدامات و برنامه ریزی بلندی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور برای ایجاد اشتغال، خواستار حضور او در کارگروه اشتغال استان شد.

حسین بلندی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور نیز در این دیدار  با اشاره به دغدغه ی مقام معظم رهبری در خصوص مهارت آموزی و ایجاد اشتغال در جامعه و همچنین تاکید ایشان مبنی بر آموزش بر اساس آمایش و اشتغال دانش آموختگان بیکار گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا در دانشگاه علمی کاربردی ارایه داد.

وی در این راستا از ایجاد بیش از 8000 ظرفیت اشتغال توسط این دانشگاه خبر داد و گفت: طرح آمایش سرزمینی در سال 1400 بر اساس نیازسنجی و نیازآفرینی، 125 برنامه درسی جدید در این دانشگاه، حذف 3 هزار و 800 کدرشته محل و بیش از 850 کدرشته محل جدید براساس نیاز بازار کار و اخذ مجوز تضمین اشتغال برای اولین بار در کشور مهم ترین برنامه های این دانشگاه در دو سال اخیر بوده است.

بلندی همچنین از ایجاد ظرفیت اشتغال به تعداد 6 هزار و 518 برای مهرماه گذشته و یک هزار و 800 ظرفیت اشتغال در بهمن ماه گذشته توسط این دانشگاه خبر داد.

 وی به تشریح  طرح «آباد» پرداخت و از آموزش برای اشتغال دانش آموختگان به عنوان یکی دیگر از برنامه های مهم و در دست اقدام این دانشگاه در آینده ای نزدیک خبر داد.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید استاندار لرستان بر حمایت از برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید استاندار لرستان بر حمایت از برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی"، کلیک کنید.