بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی

آفتاب نیوز :

این رویداد سینمایی از تاریخ 16 تا 21 آوریل (28 فروردین تا دوم اردیبهشت) در شهر کارتاخنای کلمبیا برگزار می شود و با نمایش دو فیلم «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» از ساخته های اصغر فر های در بخش بزرگداشت همراه خواهد بود.

شصت و سومین جشنواره فیلم کارتاخنا امسال میزبان 170 نمایش فیلم شامل 26 نمایش نخست جهانی خواهد بود و فرهادی به عنوان میهمان در این رویداد سینمایی حاضر می شود.

اصغر فرهادی اخیرا جایزه ویژه نقش برجسته در هنر سینما را از پنجاه و دومین جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرده و مشغول آماده سازی برای ساخت دهمین فیلم بلند خود در آمریکاست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی"، کلیک کنید.