اصلاح و بازسازی 1705 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

ناطق نادری در گفت وگو با خبرنگار وب سازان شمال اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و لزوم جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب جهت ارتقا سلامت شهروندان، در سال گذشته یک هزار و 705 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب این شهر بازسازی و اصلاح شد.

وی خاطرنشان کرد: این عملیات شامل یک هزار و 500 متر لوله گذاری با لوله پلی اتیلن کاروگیت دو جداره سایز 200 میلیمتر، 105 متر لوله گذاری سایز 250 میلیمتر، 100 متر لوله گذاری سایز 500 میلیمتر، ساخت 52 باب منهول سایز 1000 میلیمتری و استانداردسازی 250 فقره انشعاب فاضلاب شهری بوده است.

مدیر امور آبفا شهرستان جوانرود هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر 26 میلیارد ریال بیان کرد و یادآور شد این هزینه از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی به موقع و مناسب به شهروندان و روستاییان تصریح کرد: مردم عزیز شهرستان جوانرود در صورت مواجهه شدن با هر گونه حوادث احتمالی در حوزه آب و فاضلاب، می توانند مراتب را به همکاران ما از طریق سامانه ارتباطات مردمی (122) در هر ساعت از شبانه روز اطلاع دهند تا سریعاً نسبت به رفع حادثه به وجود آمده، اقدامات لازم صورت گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اصلاح و بازسازی 1705 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اصلاح و بازسازی 1705 متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر جوانرود – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.