آموزش 350 نفر در سال 1402 انجام شد

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال استان سمنان، سمانه سلطانی پور 1402 گفت: برای افزایش سطح دانش فنی و هنری هنرمندان صنایع دستی و ارتقاء صنایع دستی استان در سال 1402 با آموزش عمومی و آموزش های تخصصی ویژه 350 نفر از شاغلان و هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی استان سمنان برگزار شد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: ازجمله رشته های دوره های آموزشی عمومی در چرم دست دوز سنتی، گلیم بافی، نساجی سنتی، وب سازان شمال اصالت ملی، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است.

سمانه سلطانی پور گفت: دوره های آموزشی تخصصی در رشته های بازاریابی و فروش و بسته بندی کالا برگزارشده است.

او افزود: در دوره های آموزش صنایع دستی عمومی، متقاضیان بیش ازپیش با مهارت های صنایع دستی آشنا خواهند شد که این اقدام افزون بر اینکه به مهارت افزایی منجر می شود، باعث آشنایی آنان با هویت فرهنگی و هنرهای سنتی استان خواهد شد و به تداوم و ماندگاری این هنرها کمک می کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: دوره های تخصصی صنایع دستی نیز موجب ارتقا کیفیت تولیدات هنرمندان، آشنایی با نحوه بازاریابی و فروش و چگونگی بسته بندی محصولات صنایع دستی استان سمنان برای افزایش فروش و توجه به برند سازی محصولات شده است.

گفت: دوره های آموزشی صنایع دستی با استقبال 249 نفر خانم و 101 نفر آقا به تفکیک 254 نفر در رشته های عمومی و 96 نفر در رشته های تخصصی در شهرستان های گرمسار، آرادان، سرخه، مهدی شهر، سمنان، دامغان، شاهرود و میامی برگزارشده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش 350 نفر در سال 1402 انجام شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش 350 نفر در سال 1402 انجام شد"، کلیک کنید.