آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد

آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد

آمریکا اعلام کرد که کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن «مصطفی عیاش» را به اتهام اقدام به جمع آوری کمک مالی برای حماس، تحریم کرده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) روز چهارشنبه دو فرد و سه نهاد را به عنوان تسهیل کننده های مالی اصلی برای حماس تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا افزود: «در پی حمله تروریستی 7 اکتبر 2023 که توسط حماس علیه اسراییل انجام شد، نهاد موسوم به «غزه حالا » برای حمایت از حماس، تلاش هایی برای جمع آوری کمک های مالی انجام داد. این نهاد و بنیانگذار آن به نام «مصطفی عیاش»، همچنین شرکت های القریشی اکزکیوتیو و اخیرا القریشی و مدیر این دو شرکت، آیوزما سلطانه برای جمع آوری کمک مالی برای حماس تلاش کردند.»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد"، کلیک کنید.