آمریکا تحریم های جدید در رابطه با ایران اعلام کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم های جدید در رابطه با ایران علیه یک شرکت فعال در زمینه حمل و نقل خبر داد.

به گزارش وب سازان شمال،  خبرگزاری رویترز به نقل از وب سایت وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده روز پنجشنبه تحریم های جدیدی در رابطه با ایران اعمال کرده و براساس آن این تحریم ها علیه Oceanlink Maritime DMCC و کشتی های آن اعمال می شود.

وزارت خزانه داری آمریکا گفت که Oceanlink مستقر در امارات متحده عربی ناوگانی متشکل از ده ها کشتی را اداره می کند که در حمل و نقل کالاهای ایرانی دخیل هستند.

بر اساس اعداد وزارت خزانه داری ایالات متحده کشتی HECATE تحت مدیریت Oceanlink Maritime DMCC اخیراً کالاهای ایرانی به ارزش بیش از 100 میلیون دلار را از طریق انتقال کشتی به کشتی از یک نفتکش تحریم شده دیگر بارگیری کرده است.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا تحریم های جدید در رابطه با ایران اعلام کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا تحریم های جدید در رابطه با ایران اعلام کرد"، کلیک کنید.