ابعاد تازه انفجار پیجرها در لبنان/ اسرائیل چگونه پیجرها را از راه دور منفجر کرد؟

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، به گفته مقامات آمریکایی و دیگر مقامات مطلع در این عملیات، مقادیر کمی ماده منفجره در پیجرهایی که حزب الله از یک شرکت تایوانی سفارش داده بود، کار گذاشته شده است.

رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه عملیات خود علیه حزب‌الله را با مخفی کردن مواد منفجره در دسته جدیدی از پیجرهای ساخت تایوانی وارد شده به لبنان انجام داد. به گفته برخی از مقامات، پیجرهایی که حزب الله به Gold Appolo در تایوان سفارش داده بود، قبل از رسیدن به لبنان دستکاری شده بودند. اکثر آنها مدل AR924 این شرکت بودند، اگرچه سه مدل Gold Appolo دیگر نیز در این محموله گنجانده شدند.

ابعاد تازه انفجار پیجرها در لبنان/ اسرائیل چگونه پیجرها را از راه دور منفجر کرد؟

دو تن از مقامات گفتند که مواد منفجره، به اندازه یک تا دو اونس، در کنار باتری در هر پیجر کاشته شده بود. یک سوئیچ نیز تعبیه شده بود که می‌توانست از راه دور برای منفجر کردن مواد منفجره فعال شود.

منبع: nytimes

۲۲۷۲۲۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابعاد تازه انفجار پیجرها در لبنان/ اسرائیل چگونه پیجرها را از راه دور منفجر کرد؟" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابعاد تازه انفجار پیجرها در لبنان/ اسرائیل چگونه پیجرها را از راه دور منفجر کرد؟"، کلیک کنید.