شمش های طلا در مرز کشف شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

شمش های طلا در مرز کشف شد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، سردار مجید شجاع گفت: مرزبانان مستقر در ایست و بازرسی گروهان مرزی ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد، حین کنترل خودروهای سواری در لاین ورود به کشور به یک دستگاه خودرو سواری ون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودروی مذکور، موفق به کشف تعداد ۳۴ قطعه فلز طلا به وزن ۹ کیلو و ۵۵۰ گرم شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم و توقیف خودروی مذکور، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی شمش‌های مکشوفه را ۳۴۹ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال برآورد کردند که به همراه خودرو و طلای مکشوفه تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

سردار شجاع خاطر نشان کرد: قاچاقچیان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند مرزبانان با اشراف اطلاعاتی کوچک‌ترین تحرکات را در نوار مرزی زیر نظر گرفته و با هر گونه اقدام سودجویانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمش های طلا در مرز کشف شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمش های طلا در مرز کشف شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.