پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی

پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی محمدی علت پلمپ این کشتارگاه را توجه نکردن به تذکرات قبلی در خصوص لزوم رعایت ضوابط و شرایط بهداشتی و به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان برشمرد و اظهار کرد: این کشتارگاه برای ادامه کار باید برای رفع نواقص زیرساختی لازم اقدام کند. 

به گزارش وب سازان شمال به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای تامین گوشت مورد نیاز شهرستان بندر ماهشهر از شهر‌های مجاور انجام شده است، گفت: نظارت بر بهداشت و حفظ سلامت عمومی مردم خط قرمز این دادستانی است و برای حفظ سلامت مردم و شهروندان با افراد خاطی که با اقدامات مخاطره آمیز و یا ترک فعل، بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را تهدید کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلمب کشتارگاه دام بندر ماهشهر با دستور قضایی"، کلیک کنید.