قیمت دلار، یورو و دینار در مرکز مبادله ایران افزایش یافت – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

قیمت دلار، یورو و دینار در مرکز مبادله ایران افزایش یافت - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، در معاملات امروز (چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۵ هزار و ۳۴۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۹۰۵ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۵۰ هزار و ۶۰۴ تومان رسیده است.

اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۳۹۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۲ هزار و ۳۴۷ تومان است.

یکصد دینار عراق نیز با افزایش نسبت به دیروز ۳ هزار و ۷۵۶ تومان قیمت گذاری شد. زائران اربعین از ۵ تا ۲۱ شهریورماه می‌توانند مازاد ارز دریافتی خود را به همان بانکی که ارز را تهیه کرده بودند، به نرخ مرکز مبادله بفروشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت دلار، یورو و دینار در مرکز مبادله ایران افزایش یافت – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت دلار، یورو و دینار در مرکز مبادله ایران افزایش یافت – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.