تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله

تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین کلاهدوزان، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، گفت: هدف اصلی و اساسی جلسات با کسب و کارها و فعالین زیست‌بوم تجارت الکترونیکی، تعامل و مشارکت بخش‌های خصوصی در تنظیم‌گری مطلوب این حوزه در کشور است.

برنامه ریزی 5 ساله برای تحقق اهداف زیست بوم

وی در ادامه افزود: برنامه‌ریزی برای رشد سه برابری ارزش معاملات تجارت الکترونیکی در پایان برنامه ۵ سال مرکز صورت گرفته است و امیدواریم هدف 9 هزار همتی تعیین شده، محقق گردد.

تفاوت در شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به شیوه تعامل با سکوها و بسترهای تجارت الکترونیکی، تصریح کرد: باید نوع نگاه و تعامل با درگاه‌ها و بسترها متفاوت باشد چراکه نوع عملکرد آن‌ها به نسبت سایر عرضه‌کنندگان و شرکت‌های تجارت الکترونیکی متفاوت است.

تسهیل‌گری برای امور مردم

وی در ادامه با اشاره به تسهیل‌گری مطلوب در حوزه ارائه خدمات به مردم، گفت: بازار خدمات و سکوهای فعال در این حوزه، تسهیل‌گری قابل توجهی برای امور مردم دارند و از مدل‌های سنتی عبور کرده و با شفافیت و سرعت عمل بالا، خدمت با کیفیت به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان، تصریح کرد: تسهیل امور مردم و توسعه ظرفیت‌های کسب و کارهای تجارت الکترونیکی برای ارائه خدمات با کیفیت، راهبردهای مهم و اساسی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده که به‌صورت ویژه در حال اجرا و اقدام است.

۲۲۷۲۲۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعیین هدف ۹ هزار همتی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در برنامه‌ریزی ۵ ساله"، کلیک کنید.