۴۰درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد/ پایان عرضه تا فردا

۴۰درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد/ پایان عرضه تا فردا

به گزارش وب سازان شمال،جعفر یازرلو اظهار کرد: در راستای تسهیلگری و دسترسی مردم به بلیت‌ها از روز گذشته فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی(ع) آغاز شده است و مقرر است تمامی ظرفیت باقی‌مانده، ظرف امروز و فردا ارائه شود.‌

وب سازان شمال در خبری نوشت:وی با بیان اینکه “تاکنون ۴۰ درصد بلیت پروازهای اربعین حسینی فروخته شده است.”، افزود: باقی‌مانده بلیت‌ها تا پایان روز ۲۳ مردادماه در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

یازرلو همچنین از صدور ۳۴۰۶ مجوز پروازی برای بازه زمانی پروازهای اربعین تا کنون خبر داد و گفت: صدور مجوز پروازها همچنان ادامه دارد.

۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴۰درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد/ پایان عرضه تا فردا" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴۰درصد بلیت پروازهای اربعین فروخته شد/ پایان عرضه تا فردا"، کلیک کنید.