رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی: واگذاری تراکتور را در فضای مجازی دیدم

رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی: واگذاری تراکتور را در فضای مجازی دیدم

رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی از تصمیم زنوزی برای واگذاری تراکتور به هیات فوتبال اظهار بی اطلاعی کرد.

جواد ششگلانی در گفت و گو با وب سازان شمال در واکنش به خبر واگذاری باشگاه تراکتور به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: هیچ اطلاعی از تصمیم باشگاه تراکتور نداریم و نمی دانیم بر چه اساسی چنین اطلاعیه ای صادر شده است. این موضوع را از فضای مجازی می شنویم و هیچ کس از مسیولان این باشگاه با ما صحبتی انجام نداده و نامه کتبی یا شفاهی به ما ارایه نشده است.

ساعتی قبل باشگاه تراکتور اعلام کرده بود که باتوجه به عدم وصول درخواست خرید سهام این باشگاه، تمام اختیارات، امورات و هزینه های باشگاه تراکتور به هیات فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شده است.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی: واگذاری تراکتور را در فضای مجازی دیدم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی: واگذاری تراکتور را در فضای مجازی دیدم"، کلیک کنید.