خدابنده لو: پرسپولیس بزرگی خود را ثابت کرده است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

خدابنده لو: پرسپولیس بزرگی خود را ثابت کرده است - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، محمد خدابنده لو در پایان دیدار با استقلال خوزستان که با برتری 4 بر 3 پرسپولیس همراه شد، اظهار داشت: بازی را خیلی بد آغاز کردیم اما خدا را شکر توانستیم خوب به پایان برسانیم. پرسپولیس بزرگی خودش را بارها مانند امروز ثابت کرده است. وظیفه من کمک کردن به پرسپولیس است و امروز هم به وظیفه خود عمل کردم.

او ادامه داد: در بین دو نیمه فضای سنگینی در رختکن بود و سرمربی و بزرگترهای تیم بازیکنان را جمع کردند و شوکی به تیم وارد که در زمین شاهد آن بودید. ما تحت تاثیر فشار سنگین ورزشگاه بودیم و فقط به این فکر می کردیم که گل بزنیم.

خدابنده لو تصریح کرد: من شعارهایی که هواداران ما را تشویق می کردند، شنیدم و هواداران پرسپولیس بارها بزرگی خود را نشان دانده اند و حمایت های آنها بود که به بازی برگشتیم. دو بازی مهم داریم و انشاالله سربلند خواهیم شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدابنده لو: پرسپولیس بزرگی خود را ثابت کرده است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدابنده لو: پرسپولیس بزرگی خود را ثابت کرده است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.