شهید جمهور ماندگار شد/پله پله تا بهشت خداوند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

شهید جمهور ماندگار شد/پله پله تا بهشت خداوند - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، آیت الله سید نصیر حسینی عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با اشاره به شهادت آیت الله رییسی، مجاهد بزرگ انقلاب اسلامی افزود: وی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا لحظات پایانی زندگی خود، در خدمت انقلاب و اسلام بود و با اخلاص و بدون تکبر در مسیر خدمت به مردم و کشور گام برداشت.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رییسی، از سن بیست سالگی و با آغاز مسیولیت در دادستانی کرج، تا دادستانی کل کشور و ریاست سازمان بازرسی، همواره در خدمت نظام بود و با سخت کوشی و صداقت، امتحان خوبی از خود به جای گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: در این مدت، وی با تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر، در نقش های مختلف از جمله خادم الرضا و قاضی القضات، به مردم و انقلاب خدمت کرد.

آیت الله حسینی با اشاره به دو بار سفر شهید رییسی در مدت ریاست جمهوری خود به استان عنوان کرد: وی با سلوک خلوصانه و بدون ناخالصی، به عنوان یک طلبه عالم، همواره در پی فهم بهتر دنیا و خدمت به مردم بود.

وی خاطر نشان کرد: شهید آیت الله رییسی، با تلاش های بی وقفه و عشق به شهادت، پله پله به مقام های بالاتر رسید و سرانجام به بهشت خداوند پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در پی شهادت این عالم بزرگوار، دریایی از اشک و ناله برای وی ریخته شد و بیش از چهار میلیون انسان شایسته در مراسم تشییع جنازه او شرکت کردند.

آیت الله حسینی خاطر نشان کرد: این شهادت، هرچند مصیبتی بزرگ برای ملت ایران است، اما انسجام و تحولی در جبهه مقاومت ایجاد کرده و یاد و خاطره شهید رییسی همواره در دل ها زنده خواهد ماند.

وی با بیان اینکه خداوند انسان های بی مقداری را که بر مرگ مومن خوشحال می شوند، مجازات سنگینی خواهد کرد تاکید کرد: ملت ایران همچنان به راه شهیدان خود ادامه خواهد داد و یاد و خاطره شهید رییسی، همچون تمامی شهیدان انقلاب اسلامی، برای همیشه در دل ها جاودان خواهد ماند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید جمهور ماندگار شد/پله پله تا بهشت خداوند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید جمهور ماندگار شد/پله پله تا بهشت خداوند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.