ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش آفرین هستند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش آفرین هستند - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، محسن داوری عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از دختران مدال آور در رشته های ورزشی وشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم به ورزشکاران نگاه می کنند و از آنها الگو می گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت: شما می توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می شود، افزود: ورزش های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می شود.

وی بر برنامه ریزی، هم افزایی و تعامل با حوزه های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت های ورزشی تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش آفرین هستند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش آفرین هستند – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.