برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم های مطهر ایمه(ع) قبل و بعد از تخریب

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع» تصاویری از حرم های مطهر ایمه(ع) قبل و بعد از تخریب

نمایشگاه «در آستان بقیع» که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی در مشهد برپا شده، تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رییس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسیولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارایه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم های مطهر ایمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم های مطهر ایمه(ع) قبل و بعد از تخریب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم های مطهر ایمه(ع) قبل و بعد از تخریب"، کلیک کنید.