نرخ جدید کرایه های حمل ونقل عمومی پایتخت برای 1403 به تایید فرمانداری رسید

نرخ جدید کرایه های حمل ونقل عمومی پایتخت برای 1403 به تایید فرمانداری رسید

معاون عمرانی فرمانداری تهران از تایید نرخ جدید کرایه های حمل و نقل عمومی برای سال آینده از سوی هیات تطبیق فرمانداری تهران خبر داد.

به گزارش وب سازان شمال، سعید بشیری در تشریح روند تایید نرخ کرایه های 1403 حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیات تطبیق فرمانداری تهران، گفت: نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی مصوب شورای اسلامی شهر تهران در هیات تطبیق فرمانداری تهران بررسی شده و نهایتا مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تایید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید.

معاون عمرانی فرمانداری تهران تاکید کرد: به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران 28 درصد افزایش در بخش مترو، 26 درصد افزایش در بخش اتوبوس و 45 درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نرخ جدید کرایه های حمل ونقل عمومی پایتخت برای 1403 به تایید فرمانداری رسید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نرخ جدید کرایه های حمل ونقل عمومی پایتخت برای 1403 به تایید فرمانداری رسید"، کلیک کنید.