اختصاص 1900 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن وب سازان شمال

اختصاص 1900 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن وب سازان شمال

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید گفت: وزارت راه و شهرسازی از محل منابع خود 1900 میلیارد تومان برای تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن وب سازان شمال و خدمات روبنایی هزینه کرد و فقط در یک فقره 57 میلیارد تومان برای ساخت دیوار حایل در پردیس هزینه شد.

به گزارش وب سازان شمال، سعید غفوری در مراسم افتتاح 5230 واحد مسکن وب سازان شمال شهر جدید پردیس اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی با همت دکتر بذرپاش هزینه های بسیاری را برای تکمیل واحدهای مسکن وب سازان شمال که از دوره های گذشته باقی مانده بود متقبل شد. تا کنون 1900 میلیارد تومان برای مسکن وب سازان شمال منابع اختصاص یافته و به طور مثال فقط برای یک دیوار حایل در پردیس 57 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن فرآیند تکمیل واحدهای مسکونی که از 10 سال قبل آغاز شده برخی گمان می کردند پروژه ها بر زمین خواهد ماند اما با دعوت از پیمانکاران خوشنام داخلی، کارها را پیش بردیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از صبوری مردم برای تحویل واحدها تشکر می کنیم، گفت: در فاز 11 با مشکلاتی مواجه بودیم که هم اکنون برخی از این مشکلات رفع شده و قصد داریم تا در هفته دولت سال آینده 4575 واحد را در فاز 11 افتتاح کنیم.

وی، زیست پذیری و تامین خدمات روبنایی را رویکرد اصلی شرکت عمران شهرهای جدید دانست و گفت: طی یک سال اخیر از محل صندوق ملی مسکن توانستیم منابع خوبی برای تکمیل پروژه ها اختصاص دهیم. 1900 میلیارد تومان منابع برای آماده سازی، محوطه سازی و دیوار حایل هزینه شد که امروز علاوه بر افتتاح 5230 واحد مسکن وب سازان شمال 15 پروژه روبنایی نیز در شهر جدید پردیس به بهره برداری رسید.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص 1900 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن وب سازان شمال" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص 1900 میلیارد تومان برای تکمیل مسکن وب سازان شمال"، کلیک کنید.