گرد و غبار از چهره مساجد زدوده شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

گرد و غبار از چهره مساجد زدوده شد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

زهرا نادری فرمانده پایگاه بسیج خواهران سرچاه در گفت وگو با خبرنگار وب سازان شمال، اظهار کرد: با اجرای مراسم غبارروبی و عطرافشانی، حال و هوای مسجد را برای فرا رسیدن بهار قرآن آماده می کنند و امام محمد باقر (علیه السلام) در روایتی می فرمایند «لکل شی ء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان» «برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است.

وی در ادامه گفت: بهار مومنین، ماه مبارک رمضان است و مسلمانان قبل از شروع این ماه، با پوشیدن لباس خادمی، گرد و غبار را از چهره ی خانه ی خدا می زدایند و مساجد را برای مهمانی نمازگزاران و راز و نیاز با خداوند آماده می کنند.

نادری در پایان گفت: همه باید برای مهمانی خدا و شب و روزها و ساعت ها و لحظات آن که بهترین ساعات و روزها و شب های زندگی است و قابل توصیف نیست، آماده شویم و از فیوضات آن بهره ببریم، ماه مبارک رمضان هدیه الهی است و هدیه ای بالاتر از مهمانی خدا نیست لذا باید از این سفره و ضیافت الهی و دعوت معنوی در این ماه پرخیر و برکت حداکثر استفاده را ببریم و مهمان شایسته ای در این ماه مبارک باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گرد و غبار از چهره مساجد زدوده شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گرد و غبار از چهره مساجد زدوده شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.