اختصاص وام 350 میلیون تومانی جهت احداث مسکن مقاوم به شهروندان فرون آباد پاکدشت

اختصاص وام 350 میلیون تومانی جهت احداث مسکن مقاوم به شهروندان فرون آباد پاکدشت

وب سازان شمال/تهران شهردار فرون آباد گفت: در راستای تشویق به نوسازی بافت فرسوده، مالکینی که املاک آنها در محدوده بافت فرسوده واقع شده مشمول تخفیفات صدور پروانه ساختمانی می شوند.

محمد عسگری فرد، از نفوذ ناپذیری برای ارایه خدمات شهری در بافت فرسوده شهر و تخفیف در صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده شهر فرون آباد خبر داد و افزود: با بازگشایی و عقب نشینی املاک در طرح تعریض معابر، شاهد روان سازی تردد عمومی شهروندان و کاهش بار ترافیکی خواهیم بود که از نتایج و ثمره مثبت آن می توان به خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به شهروندان اشاره کرد.

عسگری فرد با بیان این که ما در مجموعه مدیریت شهری برای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده تمام تلاشمان را خواهیم کرد، بیان کرد: شهروندان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تسهیلات تشویقی به حوزه شهرسازی و معماری شهرداری مراجعه نمایند و همچنین برای بافت های مسکونی شهر جهت احداث مسکن مقاوم، 350 میلیون تومان وام با بازپرداخت 20 ساله و با کارمزد پنج درصد از سوی بنیاد مسکن شهرستان پاکدشت در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن، از این امتیازات استفاده لازم را داشته باشند.

شهردار فرون آباد گفت: در حال حاضر در خدمت رسانی به این حوزه ها با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و شاهد نفوذ ناپذیری برای ارایه خدمات شهری در این مناطق هستیم بطوری که امکان تردد خودروهای خدمات رسان ( خودروهای جمع آوری مکانیزه زباله و آتش نشانی ) در این بخش از شهر میسر نبوده و با عنایت به بودجه محدود، مشارکت بیش از پیش مردم در این راه را خواستاریم.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختصاص وام 350 میلیون تومانی جهت احداث مسکن مقاوم به شهروندان فرون آباد پاکدشت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختصاص وام 350 میلیون تومانی جهت احداث مسکن مقاوم به شهروندان فرون آباد پاکدشت"، کلیک کنید.