مشارکت هزار و 500 نفر برای برگزاری انتخابات اسفندماه در شهرستان بروجن

مشارکت هزار و 500 نفر برای برگزاری انتخابات اسفندماه در شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال استان چهارمحال و بختیاری ، فتاح کرمی در ستاد انتخابات شهرستان بروجن با حضور غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تمامی شرایط برای برگزاری انتخابات 11 اسفندماه سال جاری در این شهرستان فراهم شده است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

وی افزود: 98 شعبه اخذ رای برای انتخابات 11 اسفندماه جاری در این شهرستان پیش بینی شده که 86 شعبه ثابت و 12 شعبه سیار است.

کرمی تصریح کرد: تمامی تلاش ها در این شهرستان برای برگزاری انتخابات پُرشور با مشارکت بالا و رقابت سالم و امنیت بالا است.

وی یادآور شد: در این مدت هیات های اجرایی تشکیل و شعبه های اخذ رای برای انتخابات 11 اسفندماه جاری پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

فرماندار بروجن اضافه کرد: مردم این شهرستان برای برگزاری انتخابات حساس هستند و این مسیله وظیفه مسیولان برگزاری انتخابات را سنگین تر می کند.

وی گفت: آیین نامه های تبلیغاتی در نشست مشترک با نامزدهای انتخاباتی و شورای تامین شهرستان بروجن به کاندیداها اعلام شده است.

کرمی تاکید کرد: تاکنون 30 مورد گزارش تخلف های انتخاباتی در شهرستان بروجن دریافت و به دادسرای این شهرستان ارسال شده است.

وی افزود: 22 مکان دولتی، حسینیه و مسجد برای سخنرانی کاندیداهای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجن مشخص و اعلام شده است.

فرماندار بروجن تصریح کرد: نمایندگان فرماندار پس از هماهنگی با بخشداران، به صورت شهرستانی توزیع شده است تا نظارت بهتری در برگزاری انتخابات 11 اسفندماه جاری انجام شود.
وی یادآور شد: تمامی دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات دوره های آموزشی شرکت کردند و آموزش های لازم را فرا گرفتند.

کرمی اضافه کرد: قوانین انتخابات در فضای مجازی اطلاع رسانی شد تا مردم و فعالان انتخاباتی در جریان موضوع قرار گیرند.

وی گفت: همایش رای اولی ها با هدف پُرشور کردن و فراهم کردن شرایط مشارکت بالا در انتخابات 11 اسفندماه جاری در شهرستان بروجن برگزار شد.

کرمی تاکید کرد: صمیمیت، اتحاد و همدلی برای برگزاری انتخابات مطلوب در 11 اسفندماه جاری در شهرستان بروجن فراهم شده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت هزار و 500 نفر برای برگزاری انتخابات اسفندماه در شهرستان بروجن" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت هزار و 500 نفر برای برگزاری انتخابات اسفندماه در شهرستان بروجن"، کلیک کنید.