درگیری در انتخابات نظام مهندسی استان البرز/ وزیر راه دستور داد

درگیری در انتخابات نظام مهندسی استان البرز/ وزیر راه دستور داد

آفتاب نیوز :

 به دنبال بروز برخی مشکلات در روند برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، وزیر راه و شهرسازی دستور رسیدگی و پیگیری این موضوع را به رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و مدیرکل بازرسی صادر کرد.

بر این اساس مهرداد بذرپاش رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی را مامور رسیدگی به این موضوع کرد و دستور داد مسایل روی داده در این اتفاقات پیگیری و اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شود.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان البرز به دلیل زدوخورد برخی از شرکت کنندگان به تعطیلی کشیده شد. بیش از 800 نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی در این مجمع شرکت کرده بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگیری در انتخابات نظام مهندسی استان البرز/ وزیر راه دستور داد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگیری در انتخابات نظام مهندسی استان البرز/ وزیر راه دستور داد"، کلیک کنید.