ایران در موضع تبدیل به یک ابر قدرت سیاسی و نظامی است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

ایران در موضع تبدیل به یک ابر قدرت سیاسی و نظامی است - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در ششمین نشست مسیولان فراجا با گروه های مرجع و اقشار تاثیرگذار اظهار داشت: به لطف الهی و بصیرت، درایت و هوشیاری ملت ایران، 45 سال پیش نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران مستقر شد و بزرگترین دستاورد نظام امکان اداره کرد کشور به دست مردم بود.

وی افزود: طبیعی است که در یک کشوری که مردم مقید به اسلام و شریعت هستند، مهم ترین درخواست مردم استقرار قوانین و دستورات شریعت اسلام در کشور باشد و این مهم هم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ساری و جاری بوده است.

اعلایی گفت: دشمنی های دشمنان ایران به این دلیل است که خوی استکباری آنها نمی پذیرد کشوری با این حجم از ثروت و شرایط مطلوب جغرافیایی، تحت استیلای آنها نباشد و کاملاً به دست مردم خود آن کشور اداره شود، به همین دلیل دشمنی آنها در چند دهه اخیر به شکل های متخلفی تبلور پیدا کرده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: رهبری امامین انقلاب در طول سالیان گذشته باعث شده در کنار تمامی این سنگ اندازی ها و دشمنی ها امروز ایران اسلامی در وضعیتی قرار گرفته است که به تثبیت هژمونی قدرت خود در منطقه می پردازد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: نظامات و مختصات در دنیا در حال تغییر هستند و نظام تک قطبی در حال برچیده شدن و قدرت های جدیدی در حال شکل گیری هستند و در این بین، جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمامی تنگناها و دشمنی ها به عنوان یک قدرت منطقه ای جایگاه خود را پیدا کرده و در حال تثبیت است.

وی با بیان اینکه این مهم متکی به مردم و تلاش دست اندرکاران است، افزود: مکمل این قدرت در هژمونی منطقه حمایت مردم است و تاکید نظام به مشارکت مردم به معنای ضعف نظام نیست، بلکه برعکس است چراکه نظام در حال تثبیت خود در منطقه و فرامنطقه است، در موضع تبدیل به یک ابر قدرت سیاسی و نظامی است و حضور مردم در انتخابات زمینه ساز سرعت بیشتر برای رسیدن به قله خواهد بود.

اعلایی در پایان سخنان خود و با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در استان قزوین گفت: در ایام اخیر اقدامات فراجا بسیار با کیفیت و با ارزش است و توانسته امنیتی مثال زدنی را برای استان رقم بزند که قابل تقدیر و تشکر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران در موضع تبدیل به یک ابر قدرت سیاسی و نظامی است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران در موضع تبدیل به یک ابر قدرت سیاسی و نظامی است – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.