یادگیری برنامه نویسی کودکان

یادگیری برنامه نویسی همچنان برای بسیاری از خانواده های ایرانی، مهارتی ناشناخته یا کم اهمیت به حساب می آید. عدم شناخت از بازار کار گسترده برنامه نویسی، محیط کاری و از همه مهمتر عدم اطلاع از مهارت های مفید و کاربردی برنامه نویسی در زندگی روزمره از نکاتی است که در صورت آگاهی از آن قطعا یادگیری برنامه نویسی جزو اولویت های خانواده های ایرانی قرار خواهد گرفت.  طراحی لباس پسرانه پلیسی باید از نظر ارتجاعی و انعطاف پذیری برای راحتی در حرکت های روزمره پسران بهینه باشد . همین سختی و تخصصی بودن باعث شده تا همه ی آموزش های موجود در بازار با استقبال عمومی مواجه نشوند. کارشناسان نخبه آموزشی جونیورا با طراحی صفر تا صد دوره های آموزشی مخصوص کودکان و نوجوانان گامی بلند در حوزه آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان برداشته اند. به نحوی که کلاس های آموزشی شامل محتوای تخصصی و محتوای سرگرمی مرتبط است.

یادگیری برنامه نویسی کودکان

در آموزش برنامه نویسی همیشه یک راه حل برای رسیدن به جواب وجود ندارد. این گستردگی ها فضا را برای ایجاد ذهن خلاق کودکان آزاد می گذارد. با توجه به سن، مهارت های مورد نیاز، علاقه مندی ها و دانش قبلی شما دوره متناسب انتخاب می شود. کودکان از سن 9 سالگی می توانند در این دوره ها شرکت کنند. برای کودکانی که نیاز به آموزش دانش مقدماتی یا پایه ای دارند پیشنهاد ما انتخاب «مسیر آنپلاگد» است. محور آموزشی در این مقطع بازی و سرگرمی است. بطور خلاصه آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان هم نیاز به مهارت های فهم سوال، تحلیل مسیله، کار گروهی، تقویت استدلال منطقی، توانایی همکاری، تعامل اجتماعی و تفکر سیستمی دارد و هم نیاز به تمرکز، افزایش اعتماد به نفس و ریسک پذیری. این سبک آموزشی که با تاکید بر تفکر رایانشی اجرا می شود، باعث پیشرفت تحصیلی آنان نیز می شود.

مزایای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در جونیورا

  • دریافت گواهی معتبر از کویرا «جامعه برنامه نویسان ایرانی»
  • بهره مندی از سامانه آموزشی یکتا
  • محتواهای مسیله محور با بازی و سرگرمی در کلاس
  • استفاده از مربیان توانمند از بین برترین دانشگاه ها
  • استفاده از تکنیک های آموزشی برتر دنیا
  • ایجاد فضای مفرح با مسابقه و اتاق های فرار آموزشی

به نحوی که با طرز تحلیل کامپیوتر و ارتباط گیری با آن آشنا شوند.  آموزش برنامه نویسی اسکرچ به کودکان در «مسیر بلوک آپ» مرحله بعدی آموزش ها می باشد. در این دوره کودکان بدون نیاز به تسلط در زبان انگلیسی و با استفاده از بلوک های دستوری می توانند نقاشی بکشند، انیمیشن بسازند و بازی خلق کنند. طراحی وبینارهای رفع اشکال و کارگاه های تخصصی از جذابیت های خاص این دوره هاست.  آموزش برنامه نویسی پایتون برای نوجوانان در «مسیر کدآپ» در واقع ورود نوجوانان به دنیای برنامه نویسی است. نوجوانان با ورود به زبان برنامه نویسی پایتون یاد می گیرند که چطور برنامه های کاربردی بنویسند. با یادگیری زبان برنامه نویسی پایتون در این مرحله، نوجوانان برای ورود به دنیای هوش مصنوعی، طراحی سایت، برنامه نویسی ربات و بازی سازی آماده خواهند شد.

دوره های آموزش برنامه نویسی جونیورا

آموزش برنامه نویسی در جونیورا طیف گسترده ای از سبک های آموزشی را در بر می گیرد. آموزش به کودک 8 ساله با آموزش به نوجوان 12 یا 17 ساله متفاوت است. از این روست که سبک آموزشی متفاوت و محتوای درسی متفاوتی را نیاز دارند. در همین راستا در حال حاضر محتواهای آموزشی مخصوص کودک و نوجوان جونیورا در سه بخش قابل ارایه هستند.  آنپلاگد» برای کدآموزان 8 تا 16 سال مناسب است. لباس نیروی انتظامی باید از جنس هایی ساخته شود که در برابر شرایط محیطی مختلف مانند باران، باد و گرمای شدید مقاوم باشد . که هر ترم شامل 8 جلسه کلاس است. هر دوره در 8 هفته به آنها ارایه خواهد شد. در طول این 8 هفته کدآموزان با تمرین ها و پروژه های مختلف روبه رو خواهند شد. همچنین اتاق فرار مجازی با معماهای مرتبط برای آنها نیز برنامه ریزی شده است.  بلوک آپ» برای کدآموزان 9 تا 13 سال مناسب است.

در طول این 8 هفته کدآموزان تمرین ها و پروژه های عملی مختلفی مانند نقاشی، انیمیشن و بازی سازی را تجربه خواهند کرد. در نهایت در جلسه کارگاهی تمام آموخته های خود را پیاده سازی خواهند کرد.  کد آپ» دروازه ای به سمت برنامه نویسی است. در این مسیر کدآموزان وارد دنیای واقعی برنامه نویسی خواهند شد. در کدآپ کدآموزان برنامه نویسی می کنند و برنامه های کاربردی خواهند ساخت. مسیر کدآپ شامل 6 ترم و هر کدام در 8 هفته قابل ارایه است. تمرین های عملی و پروژه های کاربردی به علاوه جلسات کارگاهی برای پیاده سازی آموخته های کدآموزان در طول ترم از دیگر ویژگی های کلاس های برنامه نویسی مسیر کدآپ می باشد.  برای ثبت نام در کلاس های آنلاین برنامه نویسی کودکان و نوجوانان جونیورا می توانید از طریق سایت دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و اقدام به خرید دوره کنید.

در این مرحله کارشناسان ما جهت تایید ثبت نام و در صورت نیاز تعیین سطح با شما تماس خواهند گرفت و پروسه انتخاب زمان مناسب و کلاس بندی را با شما هماهنگ خواهند کرد.  در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید با تکمیل فرم درخواست مشاوره و انتخاب زمان مورد نظر، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند. حالا با توجه به علاقه مندی و پیشینه کدآموز مسیر متناسب را پیشنهاد می دهند تا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.  پس از انتخاب زمان کلاس و کلاس بندی در کمترین زمان کلاس برنامه نویسی شما آغاز خواهد شد.  شما در هر مرحله از دوره می توانید نظرات، پیشنهادات و مسایل پیش روی خود در کلاس را با ما در میان بگذارید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر و آگاهی از روند پیشرفت کدآموزان از طریق درخواست مشاوره اقدام نمایید.

از مهم ترین دلایل توجه کشورهای پیشرفته ، به آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان، تاثیرات روانشناسی این آموزش ها بر کودکان و نوجوانان، توانمندی کودکان و نوجوانان، امکان تولید ارزش و ثروت و همچنین تاثیرات این علم در ساخت آینده ی کشور ها می باشد. پایتون یکی از زبان های چند منظوره ،  شی گرا و سطح بالا می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد و همچنین از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار است . ساده بودن پایتون برای یادگیری و  محاسبه معادلات پیچیده و تحلیل های داده ، از دلایل جذابیت بالای این زبان میباشد . در طول این دوره به مفاهیم پایه و اساسی این زبان قدرتمند تسلط پیدا خواهید کرد . بهترین نرم افزار برنامه نویسی آموزشی برای کودکان است. با استفاده از Scratch می توانید بازی ها و پروژه های تعاملی بسازید و از آن لذت ببرید.

اسکرچ یک محیط برنامه نویسی رایگان است که در مرورگر وب شما اجرا می شود. استفاده از مواد ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده در لباس سربازی کودکانه می تواند به بهبود بهداشت آنها کمک کند . در این دوره آموزش رایگان اسکرچ، شما نحوه کار با Scratch را به خوبی یاد می گیرید. ما 6 بازی ویدیویی مختلف و پروژه های تعاملی را برنامه نویسی می کنیم. این دوره پیش نیاز ندارد و لازم نیست که تجربه قبلی برنامه نویسی داشته باشید، همین که بتوانید از ماوس استفاده کنید و تایپ کنید کافی است. این دوره برای چه کسانی مفید است: کودکان 8 تا 16 ساله که می خواهند پروژه های برنامه نویسی سرگرم کننده بسازند. والدینی که می خواهند به بچه هایشان کمک کنند برنامه نویسی یاد بگیرند. معلمینی که می خواهند در مدرسه به دانش آموزان خود برنامه نویسی یاد دهند. و هر کسی که به Scratch علاقه دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادگیری برنامه نویسی کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادگیری برنامه نویسی کودکان"، کلیک کنید.