کلاهبرداری از ۲۰۱ نفر در پوشش خرید محصولات کشاورزی

کلاهبرداری از ۲۰۱ نفر در پوشش خرید محصولات کشاورزی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان خرید محصولات و تجهیزات کشاورزی خبر داد.

به گزارش وب سازان شمال، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع چندین فقره پرونده کلاهبرداری تحت عنوان خرید کالاهای مختلف، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت و در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهمان اقدام به خرید محصولات و تجهیزات کشاورزی کرده، وجه آن را نقداً پرداخت و پس از جلب اعتماد عمومی، اقدام به خرید با تعداد و مقدار بالا کرده و این‌بار بدون پرداخت وجه متواری شده‌اند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده این افراد شیاد از ۲۰۱ نفر به این شیوه کلاهبرداری کرده بودند، تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۱۱ نفر از متهمان اصلی را شناسایی و پس از تشریفات قضایی، دستگیر کردند که این افراد در بازجویی‌های تخصصی به بزه انتسابی معترف و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

وی با تاکید براینکه با هوشیاری فروشندگان می‌توان از وقوع این نوع جرایم جلوگیری کرد، گفت: قیمت پیشنهادی متهمان برای خرید محصولات و تجهیزات کشاورزی، بالاتر از عرف بازار بوده که این امر منجر به وسوسه و عجله مالباختگان در انجام معاملات و عدم برررسی و استعلام چک های مذکور از بانک های مربوطه شده بود.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کلاهبرداری از ۲۰۱ نفر در پوشش خرید محصولات کشاورزی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کلاهبرداری از ۲۰۱ نفر در پوشش خرید محصولات کشاورزی"، کلیک کنید.