کشف محموله بزرگ شمش آهن در مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان

کشف محموله بزرگ شمش آهن در مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 383 تن ورق آهن به ارزش بیش از 191 میلیارد 952 میلیون ریال در مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش  وب سازان شمال، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه چند دستگاه کامیون قصد خروج از کشور را داشتند، مرزبانان هنگ مرزی نگور بلافاصله به محل اعزام و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار گودرزی افزود: مرزبانان پس از گذشت چند ساعت از اجرای گشت و کمین هدفمند، موفق به کشف 383 تن ورق آهن شدند که در این رابطه ضمن توقیف 15 دستگاه کامیون  15 نفر به هویت های معلوم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: کارشناسان ارزش ورق های آهن کشف شده را بیش از 191 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از مرزها و مقابله با قاچاقچیان اولویت مهم مرزبانی کشور بوده و مرزبانان مجاهد و نیروهای مسلح با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد خواهند کرد.

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف محموله بزرگ شمش آهن در مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف محموله بزرگ شمش آهن در مرزهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.