کاهش 63 درصدی تلفات جاده ای در استان گلستان – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

کاهش 63 درصدی تلفات جاده ای در استان گلستان - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار وب سازان شمال، محمود شهرکی صبح سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از 24 اسفند ماه 1402 تا 13 فروردین 1403 کاهش 63 درصدی جان باختگان حوادث جاده ای را در استان گلستان شاهد بوده ایم.

وی افزود: در ایام تعطیلی عید سعید فطر نیز شاهد ترافیک جاده ای خواهیم بود که تمهیدات لازم برنامه ریزی شده است.

شهرکی گفت: شدیدترین تصادفات در محورهای شمالی استان اتفاق افتاد که متاسفانه 4 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده اند.

وی خاطر نشان کرد: طبق اعزام ماموریت پلیس به حوادث جاده ای، تعداد جان باختگان در تصادفات 11 نفر ثبت شده که تماماً هم استانی بوده اند.

رییس پلیس راه استان گلستان از مسدودی محور اولنگ به سوی شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: حد فاصل روستای ملک آرام به علت تخریب بر اثر سیلاب ها مسدود شده و پیش بینی می شود تا 2 سال آینده بازگشایی صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: مسافران که قصد دارند از شرق استان به استان سمنان و شهرستان شاهرود عزیمت داشته باشند می توانند از محور خوش ییلاق استفاده کنند.

شهرکی گفت: اکثر تخلفات رانندگی مربوط به استفاده از تلفن همراه بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 63 درصدی تلفات جاده ای در استان گلستان – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 63 درصدی تلفات جاده ای در استان گلستان – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.