کاهش 11 درصدی حوادث جاده ای طی نوروز سال جاری – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

کاهش 11 درصدی حوادث جاده ای طی نوروز سال جاری - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

شاهین فتحی در گفتگو با خبرنگار وب سازان شمال از کاهش 46 درصدی جانباختگان در تصادفات جاده ای استان تهران خبر داد و افزود: در طرح نوروزی امسال با افزایش دو برابری توان امدادی 78 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر خدمات رسانی داشتیم.

وی گفت: حوادث جاده ای استان تهران در نوروز امسال نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است، اما در مورد حوادث کوهستان در استان تهران نسبت به سال گذشته افزایش 30 درصدی داشتیم.

فتحی اتوبان تهران- قم در حوزه ری را دارای بیشترین حادثه جاده ای در ایام نوروز دانست.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از استقرار پزشک در برخی از پایگاه های هلال احمر در این استان طی ایام نوروز خبر داد و گفت: در برخی دیگر از پایگاه ها نیز پزشک آنکال داشتیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش 11 درصدی حوادث جاده ای طی نوروز سال جاری – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش 11 درصدی حوادث جاده ای طی نوروز سال جاری – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.