کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه

کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه

هر سکه طرح جدید امروز دوشنبه 7 خرداد 1403، در بازار طلای تهران با 308 هزار تومان افزایش نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته به قیمت 40 میلیون و 501 هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری وب سازان شمال، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز چهارشنبه (9 خرداد) در بازار طلای تهران نسبت به روزکاری گذشته، 250 هزار تومان کاهش یافت و به قیمت 40 میلیون و 730 هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش 195 هزار تومانی نسبت به قیمت روز کاری گذشته، 37 میلیون و 825 هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه نیز با 100 هزار تومان کاهش قیمت، 23 میلیون و 400 هزار تومان قیمت خورد؛ همچنین ربع سکه نیز 15 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری گذشته، شش میلیون و 900 هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای 18 عیار امروز در بازار طلای تهران در مقایسه با روز گذشته 16 هزار تومان کاهش قیمت داشت و سه میلیون و 380 هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازار های جهانی با کاهش 18 دلاری، 2 هزار و 341 دلار بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه"، کلیک کنید.