چالش های واردکنندگان گوشت قرمز بررسی شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

چالش های واردکنندگان گوشت قرمز بررسی شد - خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری وب سازان شمال، جلسه مشترک مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با قایم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی و تنظیم بازار و معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با محوریت رفع موانع بازرگانی شرکت و چالش های واردکنندگان گوشت قرمز برگزار شد.

در این جلسه مباحث بارگذاری نهاده ها و مطالبات ارز ترجیحی مرغداران در سامانه بازارگاه با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین تامین گوشت گرم وکیوم وارداتی توسط بخش خصوصی در استان ها متقاضی و رفع موانع تهاتر نهاده ها در قبال مطالبات مرغداران و فروشندگان مرغ مازاد به شرکت پشتیبانی امور دام کشور مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چالش های واردکنندگان گوشت قرمز بررسی شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چالش های واردکنندگان گوشت قرمز بررسی شد – خبرگزاری وب سازان شمال | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.