پیام پلیس به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد

پیام پلیس به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی یاد بنیان گذار کبیر انقلاب را گرامی داشت و تاکید کرد با تاسی از طریق و سلوک امام خمینی(ره) با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه تر از گذشته در راه اعتلای نام ایران گام برمی دارد.

به گزارش وب سازان شمال،  متن پیام فرماندهی انتظامی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد در ادامه آمده است:

«چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان در فراق رهبر حکیم و مقتدای خویش به سوگ نشستند . امامی که از سال ها پیش از همان 15 خرداد سال 1342 با اندیشه های عالمانه و رهبری پیامبرگونه خود بذر قیام سراسری سال 1357 را کاشت و در نهایت، توانست نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی را جایگزین حکومت جابرانه و خودکامه سلطنت شاهنشاهی کرده و ارزش های دینی را در جامعه پیاده نماید.

امسال نیز درحالی سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به سوگ می نشینیم که آرمان هایش هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و باوجود فقدان آن عزیز، تداوم اندیشه و آرمان های نابشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ محقق شده است.

فرماندهی انتظامی کشور با گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید و همراهانش، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را به آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفته و برخود وظیفه می داند  با تاسی از طریق و سلوک امام خمینی(ره) با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه تر از گذشته در راه اعتلای نام ایران گام بردارد.»

پایان خبر وب سازان شمال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام پلیس به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام پلیس به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد"، کلیک کنید.